Pt. Kan der desværre ikke bookes tider fra hjemmesiden samt få adfang til kalender. Håber fejl kan rettes snarest. Venligst Henrik. (Webprogrammøren)...
BODYBUILDING FOR BEGYNDERE

At opbygge større muskler med den rigtige Weight Lifting Workout

Når det kommer til at opbygge muskler, er det nemt at blive frustreret, hvis opbygningen ikke foregår hurtigt nok. Man skal spise de rigtige fødevarer, gøre de rigtige øvelser, og udhvile korrekt i mellem sessioner, for ellers bliver det yderst vanskelig

Læs mere
Body Bike

Hvad kan du forvente at få ud af at Body Bike

14

COMMENTS

Hvad kan du forvente fra Krop Cykling. Udover at brænde mellem 400-500 kcal på 40 minutter, indendørs cykling styrker også musklerne i underkroppen. Det toner quadriceps og hamstrings, sammen med arbejder ryg og hofter. Ydelser fra klasser er, at det kan være svært at bo på moderat niveau i en klasse, der er gearet til mere intensitet. Vanskeligheden ved træning moduleres på to måder: Ved at variere modstanden på et svinghjul fastgjort til pedalerne. Modstanden er kontrolleret af en knop, hjul eller håndtag at rytteren fungerer, hvilket svinghjulsbremsen (en almindelig cykel bremse, en friktion hjul, en magnetisk hvirvelstrømsbremse, en viskoelastisk væske bremse eller en rem kører rundt svinghjulet) at stramme. På de fleste cykler bremsen kan justeres fra helt løs, giver ingen modstand mod pedalerne ud inertien i svinghjulet, at så stram, at rytteren ikke kan flytte pedalerne. Normalt ryttere, der ikke kan pedal på modstanden kaldt ud af instruktøren opfordres til at ride på et niveau, hvor de føler sig trygge endnu udfordret. Ved at ændre kadence (den hastighed, hvormed pedalerne drejes). Pedalerne til en højere sats expends mere energi end pedalerne til en lavere sats med samme modstand. Korrekt kadence er mellem intervallet 80-110 RPM for siddende fladt, stående flad (kører) og hoppe og 60 til 80 RPM for siddende klatre, stående klatre, løbe med modstand og hopper på en bakke. Sprints tages under hill modstand bygning på op til højst 110 RPM. Siddende sprints er mest egnet som rytteren fastholder fuld kontrol over kropsholdning på alle tidspunkter og vil undgå at falde på grund af udmattelse. En korrekt sprint skal vare fra 10 til 25 sekunder forlader rytteren udtømt i 85 til 92% max puls rækkevidde.

Før og efter projekt

Olivia Wart

Start: 118 Kg.

Finale: 60 Kg.

Tab: 59 Kg.

Olivia Ward, 35, fortæller om sin vindende kamp for at tabe 129 pounds, som ikke kun restaureret hendes tillid, men også bidraget til at forbedre hendes chancer for at undfange et barn på trods af hendes PCOS diagnose.

Velkommen til happyhourfitness

Hjemmeside under ombygning

Siden er under konstruktion og derfor endnu ikke helt driftsikker, hvorfor flere af siderne pt. ikke er i funktion.

Det er pt. ikke muligt at booke sig ind på hold via hjemmesiden, Kalender er ikke opdateret.

Der arbejdes på højtryk for at få disse funktioner op snarest.

Hilsen Webudvikleren


Diæt

14

COMMENTS

Ikke flere undskyldninger: Morgenmad Opskrifter til hver morgen

Ønsker du at tabe et par Kilo eller mere? Så er en større morgenmad måske løsningen. Den seneste forskning viser, at et morgenmåltid, der er 400 til 500 kalorier, hjælper således du føler dig fyldt og mæt og kan gøre det lettere at holde fast i din kost. Den hemmelige ingrediens: ca. 200 kalorier af magert protein, som æg eller fedtfattig canadiske bacon er en ide som mange bruger.

Læs mere
Fitness

19

COMMENTS

Mangler du motivation til at komme i gang med motion

Mangler du motivation til at komme i gang med motion eller overholde dine træning så er der her en opdeling af nogle af fordelene ved motion, ifølge rapporten: 31% reduktion i hjertets dødelighed 90% forbedring af selvværd og velbefindende (fra udendørs aktivitet) 25% -53% reduktion i smerte symptomer blandt slidgigtpatienter 57% lavere prostatakræft progression mindst 10 mm Hg fald i blodtrykket blandt 31% af patienterne 50% -80% reduktion i risiko for at udvikle type 2-diabetes 30% -50% reduktion i risiko for fald blandt ældre voksne 30% lavere dødelighed sats 45% reduktion i risikoen for tarmkræft Mens rapportens primære mål er at forberede lægerne til at fremme aktivitet blandt patienter, må det i høj grad også være en opfordring til handling for fitness branchen: "I en bredere sammenhæng, skal vore fitness center fremme sports- og rekreative faciliteter for vi vil gerne imødegå vores kundekreds"

Læs mere
Kosttilskud

7

COMMENTS

Den første ting alle interesserede i bodybuilding skal forstå er, hvad aminosyrer er, og deres betydning for den menneskelige krop. Når den menneskelige krop nedbryder protein, hvad der er tilbage er et antal aminosyrer, som kroppen har brug for og bruger til at udføre mange kropsfunktioner.

Læs mere